top of page

NIEUWS

Bijgewerkt op: 8 aug. 2022

Het stageweekend voor Promo 2, Promo 4, U15, U13A en U13B gaat door van vrijdag 26 augustus tot zondag 28 augustus.

Het klassieke stageweekend voor Promo 2, Promo 4, U15 en U13 gaat door van vrijdag 26 augustus tot zondag 28 augustus. Aanwezigheid op stage is belangrijk en biedt vele voordelen. Eerst en vooral wordt er veel en intensief getraind, daarnaast is het een ideale gelegenheid om aan teambuilding te werken. Nieuwe speelsters raken zo makkelijk en vlot geïntegreerd in hun nieuwe omgeving.

Praktische info

  • We verblijven in jeugdhuis “Het Rokken”, Aardappelhoekstraat 129 te Roeselare – meer info op www.bivakhuis.be.

  • Alle trainingen gaan door in sportzaal “De Ark”, Melkerijstraat 2A in Ardooie.

  • Slaapgelegenheid: bedden en matrassen zijn voorzien, iedereen zorgt zelf voor beddengoed en kussen, ook in geval van gebruik van een slaapzak.

  • Voorzie vooral voldoende sportkledij, voor iedereen staan minstens een viertal trainingen eneen aantal oefenwedstrijden op het programma.

  • Breng naast volleybalschoenen ook nog ander schoeisel mee waarmee je buiten kunt sporten of spelen, volleybalschoenen worden enkel gebruikt in de sportzaal.

  • U15 en U13 worden verwacht in het verblijf Het Rokken op vrijdagavond ten laatste om 17u30.

  • Promo2 en Promo 4 zijn daar aanwezig tegen 19 uur.

  • Op zondag organiseert Sijos een tornooi in Ardooie. U15 en U13 spelen op zondagmorgen, eten nadien nog een hapje en kunnen worden opgehaald in sportzaal De Ark vanaf 13 uur, voor Promo 2 en Promo 4 eindigt het tornooi en de stage rond 18 uur. Natuurlijk zijn alle supporters welkom bij het tornooi.


Voor deelname aan het stageweekend vragen wij een bijdrage van € 50. Hierbij is inbegrepen:

  • Verblijf in het jeugdhuis.

  • Trainingen in sportzaal De Ark in Ardooie.

  • Ontbijt op zaterdag- en zondagmorgen.

  • Vrijdagavond: croque monsieur à volonté met verse groenten, dessert.

  • Zaterdagavond: aperitiefmoment, barbecue-avond, dessert.

  • Zaterdag- en zondagmiddag: belegde broodjes met verse

  • groenten, dessert.

  • Tussendoortjes: fruit, koek, …

  • Voldoende drank.

Wij dringen er op aan dat de speelsters zelf geen eten of drank meebrengen naar de stage, er is in alles voldoende voorzien. De opkuis in de slaapkamers op zondagmorgen moet geen extra chips, nootjes, koeken, drank en de bijhorende verpakkingen opleveren. Wij hopen dat iedereen hiervoor begrip wil opbrengen.


Covid

Hoewel er nog heel wat onzekerheid bestaat over de verdere evolutie van het coronavirus, menen wij toch dat de stage zal kunnen doorgaan mits inachtname van een aantal bijkomende voorwaarden.

Jeugd- en sportkampen zijn momenteel toegelaten en onze stage valt onder deze categorie van organisaties.

Begin augustus informeren wij ons verder, zowel bij het jeugdhuis Het Rokken als de sportzaal van Ardooie, over de extra voorzieningen die nodig zijn en zullen we daarover ook communiceren met de ingeschreven speelsters, trainers en begeleiders.

Het spreekt voor zich dat wij voor een corona-veilige stage zullen gaan en alle aanwijzingen hiervoor strikt zullen opleggen en opvolgen.


Medewerkers

Zonder inzet van heel wat medewerkers kan een stageweekend nooit slagen.

We hebben een degelijk en ervaren team opgebouwd dat zich dat weekend ten volle inzet voor onze club. Respect en dankbaarheid is hier meer dan op zijn plaats. Er is heel wat werk in de keuken en vervoer van en naar sportzaal moet

georganiseerd worden. Ervaring leert echter dat vooral op zondag nog een aantal extra krachten nuttig werk zouden kunnen verrichten.

  • Opkuis in Het Rokken verloopt vlotter als er voldoende mensen een handje kunnen toesteken

  • Scheidsrechters vinden bij het tornooi is ook niet altijd makkelijk, alle hulp hierbij is welkom

  • De bar in de sportzaal is op zondag de ganse dag open. Mensen die gedurende een paar uur hierbij een handje willen toesteken komen zeker van pas.

Ben je bereid een handje hierbij te helpen, neem dan contact op met secretaris Marc (0476/340681 – marcvervaet@skynet.be) of één van de andere bestuursleden.

bottom of page